کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باگ جدید آفیس، کار با ورد، آوتلوک و وان‌ نوت را مختل کرد

اگر متوجه شده‌اید که بعضی از برنامه‌ های آفیس بیشتر از معمول هنگ می‌کنند، دلیلش این است که باگ جدیدی در نسخه‌ های اخیر باعث می‌شود آوتلوک، ورد و وان‌ نوت موقع تایپ کردن، غلط‌ گیری یا انجام کارهای دیگر خراب شوند. مایکروسافت حالا این مشکل را تایید کرده و یک سند پشتیبانی با جزئیات کامل منتشر کرده است.

 

باگ جدید آفیس، کار با ورد، آوتلوک و وان‌ نوت را مختل کرد

 

طبق گفته‌ های مایکروسافت، این مشکل در آفیس نسخه ۲۴۰۷، شماره ساخت ۱۷۸۳۰.۲۰۱۳۸ و بالاتر رخ می‌دهد. برای اینکه مطمئن شوید سیستم شما تحت تاثیر قرار گرفته است، بیننده رویداد (Event Viewer) را باز کنید و دنبال رویداد ۱۰۰۰ یا ۱۰۰۱ بگردید:

می‌توانید با نگاه کردن به لاگ برنامه بیننده رویداد ویندوز برای رویداد ۱۰۰۰ یا ۱۰۰۱ و جزئیات زیر، تایید کنید که مشکل همین است:

نام برنامه خطاکار: OUTLOOK.EXE، نسخه: ۱۶.۰.۱۷۸۳۰.۲۰۱۳۸، زمان ثبت: ۰x۶۶aaad۸c نام ماژول خطاکار: mscss7it.dll، نسخه: ۱۶.۰.۱۲۵۲۷.۲۰۱۲۲، زمان ثبت: ۰x۵e۴۳۹ea۱ کد استثناء: ۰xc۰۰۰۰۰۰۵ جابجایی خطا: ۰x۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳e۵۱۸ شناسه فرآیند خطاکار: ۰x۰x۵۱B۰ زمان شروع برنامه خطاکار: ۰x۰x۱DAE۹۷DD۸۹۱۹۰C۳

نام ماژول خطاکار بسته به بسته‌ های زبانی که نصب کرده‌اید فرق می‌کند. برای مثال، mscss7it.dll برای ایتالیایی یا mscss7de.dll برای آلمانی و بقیه در اینجا لیست شده‌اند، شناسه‌ های زبان و مقادیر شناسه وضعیت در آفیس ۲۰۱۶.

مایکروسافت می‌گوید که ریشه مشکل ممکن است یک بسته زبانی قدیمی باشد:

این مشکل ممکن است اتفاق بیفتد اگر نسخه بسته زبانی به نسخه جدید آپدیت نشده باشد. اگر نسخه C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\ mscss7xx.dll را چک کنید، باید نزدیک به نسخه آفیس باشد اما ممکن است دقیقا مطابقت نکند.

خوشبختانه، می‌توانید نسبتا راحت این مشکل را کاهش دهید. برای حل مشکل تا اینکه مایکروسافت و تیم آفیس آن را بررسی کنند، یک تعمیر آنلاین از برنامه‌ های آفیس انجام دهید یا بسته‌ های زبانی خود را دوباره نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50766 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/26 تعداد مشاهده: 913
سافت گذر